diumenge, 25 de gener del 2009

Entre abelles, zzzzzz!!!


El dia 4 de desembre els tres cinquès vàrem anar a visitar el Camp d’aprenentatge de Son Ferriol. Després de 45 minuts a peu vàrem arribar allà , ens varen atendre 2 experts, en Pau i en Toni.
Per perimera vegada vàrem veure un fumador, un objecte molt coriós. Era de ferro i fusta , li posaven fulles de pi i foc. Sortia molt de fum. Ens varen separar en dos grups. Un va anar a probar mel i l’altre grup a vore abelles zzzzzzz!Jo era al grup de les abelles varem veure panells , cera …etc.Lo que va ser xuli era la roba d’apicultor. Al acabar, a la mel! Probàrem 4 tipus de mel de flors.
Vàrem acabar i anar-nos cap a l’escola.
ADEU!
RAUL SOLER 5A

2 comentaris:

Neus ha dit...

M'hen vaig donar conte de que les abelles no fan tanta por y fan molta cantidad variable de mel, la que m'ha va agradar a mi va ser la mel de taronger.Neus 5ºC

Anònim ha dit...

Son molt bones aquestes redaccions m'hen recorda aquells dies mes divertits.